Death Row



Jag vet inte varför just denna bild kom med.
Men den har en viss charm.

Jag är så väldigt trött just nu. Ögonlocket bara sluter sig själv och jag kan inte
hålla dem uppe med fin musik. För ipoden glömdes i skolan. Smart där.
Jag misstänker dessutom att jag somnade på tåget. Sådant är lite pinsamt,
enligt mig.

Och imorgon är det ju Lucia. Eller om man ska vara helt korrekt är det på lördag,
men det är imorgon det är luciatåg i varenda skola och pepparkakor överallt.

Nu bör jag verkligen ladda inför morgondagen. Ska upp 05.30.

Pussochadjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,det har d verkligen du. Må gott

2008-12-13 @ 14:05:00
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0